LSD
David
Dobry den . chcem si dat v piatok polovicu tripu napusteneho LSD .. budem si to asi dávat sám .. píšete na vašej stranke že to muže spôsobit važne psychicke narušienie a že je lepšie ked si to dám s niekym kto už to mal .. takže moja otazka : 1.za akých okolností by mi to mohlo spôsobit važne narušenie ked si dam len polovičku ? 2. v prípade že si to dám sám bude to moc zlé ? 3.ako dlho sa to teoreticky môže skladovat ? ked si to teraz kupim a dam za 2mesiace tak nebude to nejaké "pokazené" /nexcem sa tym otravit /

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že na našich stránkách píšeme něco o průvodci. To je něco jiného než někdo kdo už LSD měl. To je kvalifikovaná osoba, která vás bude umět provést intoxikací i kdyby jste zcela regulérně šílel. 1. Duševní problémy dokonce trvalého a nevratného rázu vám může LSD způsobit, když nebudete na intoxikaci LSD připravený. Velikost dávky nemusí být úplně důležitá. 2. Dát si to sám s sebou nese o úroveň vyšší riziko. 3. Skladovatelnost je těžké odhadnout. Není to lék, který má nějakou danou expiraci, takže...? Pokud je to ale korektně vyrobené a je to LSD, tak by vydržet mělo. Stačí? P.s. V pátek si tripa nedávajte, pokud mohu mít dobré doporučení.