Alkohol
nikita
V minulé době jsem užívala rok a půl s dobrými výsledky Antabus. Po vysazení se mi v rodině stala příhoda, po které jsem znovu začala pít. Nemohu se zbavit svého tajného popíjení.Myslím si, že jde o záležitost hlavně psychického původu /pocity méněcennosti, velmi malé sebevědomí/. Velmi, ale velmi ráda bych se toho pití zbavila. Můžete mi poradit, prosím?

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, není vyjímkou, že po absolvování léčby či užívání a následného ukončení užívání antabusu člověk opět začne pít. Je velice dobré, že si to uvědomujete, problém sama před sebou neskrýváte a dokonce ho chcete řešit! Myslím, že s odbornou pomocí a podporou by to šlo určitě snáze, už proto, že by vám pomohli vyrovnat se i s ostatními psychickými problémy, které vás trápí a mohou být důvodem, proč jste se k pití vrátila. Možnosti internetového poradenství přeci jen mají své limity. Nepíšete odkud jste, tak pokud byste chtěla kontakty na nějaká zařízení (ať ambulantní či ústavní),napište alespoň z jakého kraje pocházíte. Jinak, existují AT poradny, které jsou ambulantní, kde je psychiatr a řeší právě problémy s alkoholem. Také můžete využít služeb stacionáře, který je také ambulantní. Ústavní léčba pro závislosti na alkoholu je nabízena v psychiatrických léčebnách. Pokud potřebujete konkrétní adresy, napište. Přeji hodně štěstí