marihuana a kamarad
ivca15
dobry den mam jeden dotaz muj kamarad kouri travu driv nas ji kourilo vic tet uz ne jen on neumi prestat muze bt na tave zavisly???mame o nej docela strach posledni dobou se strasne zmenil a zacinaq na nas kaslat kdyz sme mu rekli ze blbe dopadne a znej jednou bude smazka rekl nam ze to jsou jen keci davyly sme mu toho hodne precist ale neveri nam jak mu mame pomoct?,zalezi nam na nem a nechcem aby blbe dopadl prosim poradte dekuji ivetka15

Odpověděl: Pavel Kubů
Clovek se muze stat zavyslim prakticky na cemkoliv vcetne koureni konopi, vysedavani u internetu ci na partnerskem vztahu. Zmena chovani Vaseho kamarada muze souviset jak s pravidelnou konzumaci konopi, tak vzhledem k Vasemu relativne nizkemu veku s pubertalnimi zmenami osobnosti. Odmita-li Vas kamarad Vasi snahu mu pomoci, nebude zrovna nejjednodussi presvedcit ho, aby nejakou formu odborne pomoci vyhledal. Nejlepsi asi bude, kdyz s ohledem na misto sveho bydliste vyhledate nejblizsi K-centrum a zajdete se nejprve poradit s terapeuty o nejlepsim postupu, jak kamarada privest k pomoci Vy osobne. Adresy kontaktnich center najdete na http://www.drogy-info.cz/article/map/?region_id=10