Adelajda
Dobrý den. Budu velmi ráda, když mi poradíte nějaké kontakty. Bydlíme kousek od Plzně,takže kontakt na nějaké místo v Plzni by byl ideální. mnohokrát děkuji !

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohla bych Vám doporučit Kontaktní centrum (Centrum protidrogové prevence o.p.s.), Havířská 11, Plzeň, 320 25, tel: 377 421 034, Mgr. D. Šedivá, více na http://www.kcentrum.cz. O tom, co je kontaktní centrum najdete informace pod rubrikou Pomoc a léčbě na této stránce. Pokud by bratr uvažoval o léčbě, mohu dopručit tento kontakt: Psychiatrická klinika FN Plzeň, Alej Svobody 80, Plzeň, 320 23, tel 377 103 157, MUDr. Stanislav Kudrle. Pana doktora Kudrleho osobně znám a mohu ho doporučit jako jednoho z nejlepších odborníků. Přeji hodně štěstí a kdyžtak napište, jak to vypadá.