moč a krev
joker
dobrý večer chtěl jsem se ještě zeptat, ta tráva se rozeznává v krvi nebo moči? Vždycky jsem myslel, že v krvi a tady se všichni ptají na moč. A řekněte mi, jaký názor na měké drogy máte VY díky moc

Odpověděl: Jakub Minařík
V krvi i v moči, ale moč je obvyklejší. Náš názor na měkké drogy neznám, leda snad svůj a ten je u všech drog více méně stejný. Hlavně si myslím, že by s nimi měli lidé nakládat opatrněji. To proto, že vídám obyčejně ty, co s drogami dopadli špatně, protože je brali v nevhodnou dobu, nebo moc, ... A celkem je jedno, jestli jsou to drogy měké, tvrdé, legální, nebo nelegální ... Když je to špatné, tak je to špatné. Stačí? :-)