piko a normalni zivot???
M_E_T_H
asi rok si frcim v piku. od zacatku i.v., skoro kazdy vikend od patku do nedele, v pondeli rano posledni nastrel a hura do prace. mam celkem slusnou praci, alimenty platim vcas, nekradu, sousedy zdravim. lidi, kteri zijou podobne znam vic. stihy znam taky, ale vim ze je to zpusobeno nejakou disbalanci v mozkovy chemii a snazim se nenechat se jima moc rozhodit. stridanim depresi a euforii jsem trpel uz predtim (takto si jenom jejich nastup reguluju). mam zkouzku z mikrobiologie ne VS a pri brani dbam (kdyz to jde) na sterilitu. myslim, ze kdo s tim sam nema zkusenost to na me nemuze poznat. JAK DLOUHO se da vest takovy zivot??? NERITIM SE nahodou do pruseru??? a KDE je ten bod zlomu a JAK ho poznam??? ps: o tom ze to zvladam a ze muzu prestat kdy chci uz si iluze nedelam

Odpověděl: Jakub Minařík
No, do průseru se nejspíš řítíte, hloupé je, že na to přijdete až když v něm budete, a to až po uši. Jinak na to, jak dlouho, je dosti těžko odpovědět, ale po roce můžete být klidně už na konci té doby, kdy to nějak jde. Může to na vás zcela náhle dopadnout a bude to celé v pr... Vlivem množství užívaných drog to ale budete vnímat fakt až v tu chvíli, kdy to bude průšvih ve velkým. Ty stíhy s tou interpretací, že se jedná o disbalanci v mozkový chemii, se dají zvádat taky jen po omezenou dobu. Až začnou bejt fakt pořádný, tak už žádný vysvětlení nepomůže. Jediné rozumné doporučení je brzděte, ev. úplně přestaňte. Protože to, že to zatím zvládáte je právě jen to zatím. Bude hůř. P.s. Klidně napište, pokud budete chtít. :-)