Pomoc kamarádovi
Alexinka
Dobrý den!Můj kamarád už rok a půl kouří canabis a nejhorší na tom je jak se musím dívat na to jak se den ode dne ničí a stává se z něj troska!Chce přestat,ale neví jak!A já mu chci pomoc!Děkuji a prosím za odpověď!

Odpověděl:
Dobrý den Alexinko, chápu, že je pro Vás asi dost nepříjemné, když sledujete, jak se Váš kamarád ničí. Píšete, že mu chcete pomoct. Napadá mě, jestli chce skutečně přestat a samotnému mu to nejde, můžete mu dát kontakt na nějakého odborníka. Tím byste mu mohla pomoct. Buď mu můžete dát adresu drogoveporadny.cz nebo ještě lépe telefon na naší poradenskou linku: 283 872 186. Anebo když mi napíšete odkud jste, můžu Vám dát kontakt na někoho ve Vašem okolí. Stačí to takhle? Mějte se, a kdyžtak se ozvěte...