po vazbě
Anííí
jak to se mnou vypadá? pustili mě pře 14 dnima. týden pracuju v marketu. na směny . bydlim na ubytovně.nic neberu. chystám se navšívit dceru.to tam také berou takový jako já,co byly zavřený?já se bojim . nebo to nemusim říkat?spíš mám pocit že mi braun naboural život a nevim jestli je to je věc psychoterapie.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Anííí, omlouvám se za zdržení odpovědi. Byl jsem bouhužel mimo připojení k netu. Doufám, že následující řádky píšu zbytečně a že jste už sebrala odvahu a jste v programu. No ale přeci jenom pro jistotu: lidi co mají za sebou vazbu určitě berou. V tomto směru nejste žádnou výjimkou - např. v komunitě kde pracuji má za sebou vazbu či výkon zhruba třetina či spíše polovina lidí. Není sebemenší důvod o tom nemluvit. Také koukám, že máte dceru. Další důvod proč jít na stacionář - mají tam program pro matky s dětmi, toto téma tam není cizí. Nechci se pouštět do nějaké složité diskuze na téma psychoterapie pro Vás - ano či ne. Koukám na to tak, že momentálně jste nespokojená se svým životem. Nejspíš by se Vám hodili lidé, co Vám pomohou, budou Vám naslouchat, o které se můžete opřít a co Vás budou tak trochu provázet. A takové určitě najdete - ať ve skupině či v týmu. Takže už zbývá jenom zvednout sluchátko, případně zaklepat na dveře. Hezký den