maca
chtěla bych se zeptat jestli se mužu stát závislá na piku když ho budu jen šňupat? chtěla bych to jen jednou zkusit a ne se do toho namočit....dekuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Závislost na droze vzniká bez ohledu na její způsob aplikace - tedy je lhostejno, zda budete pervitin šňupat nebo si ho píchat v tom smyslu, že pokud tak budete činit pilně a dlouhodobě, závislost si opatříte v obou případech. Nicméně nitrožilní aplikace má mnohonásobně vyšší rizika jiných, a to velmi závažných, zdravotních komplikací (krví přenosné infekce, poškození žil, záněty). Nikdo nepodniká první experiment s drogou s úmyslem být na ní závislý - jak vy píšete "namočit se". Nikdo také není závislý po první dávce. Ale ta první zkušenost může nastartovat proces, který k závislosti povede - a těžko se dá předem odhadnout, jak to bude zrovna s vámi v tomhle ohledu vypadat. To je důvod, proč je lepší to nezkoušet. Zkuste se nejprve zamyslet nad tím, proč to chcete zkusit. Jestli není jiná cesta, jak se odreagovat nebo jak objevit nové rozměry vnímání, jak se pobavit s kamarády, kteří už zkušenost s pervitinem mají nebo jak si zvednout sebevědomí... Když byste chtěla v rozhovoru pokračovat, napište. Zatím hodně štěstí a buďte opatrná.