lexaurin atp.. (2)
mario
jeste k memu minulemu prispevku, ktery se tykal psychofarmak. mam pritelkyni, ktera bere antidepresiva (lexaurin, ludiomil a seropram) jiz skoro 3 roky(?). nechci vas obtezovat problemy, ktere mame ve vztahu, ale mam pocit, ze kdyz se nejaky vyskytne, vidim ho spis ja a o motivaci ho resit z jeji strany se obcas asi neda mluvit. mam pocit, ze kdyz se neco stane, je vlastne v pohode a nijak zvlast ji to nerozhazi. to spise mne. mam pocit, ze je to i vina tech leku, ze se chova tak, ze ji diky nim mizi pocity strachu a uzkosti a tim padem ji problemy, ktere mezi nami jsou a ktere me desi, ani moc nerozhodi a ze nejaka vule k reseni od ni diky tomu neprichazi. muze to tak byt? -dekuji, marian

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. Myslím, že může. Motivace k řešení problémů může pod vlivem medikace mizet. Možná by pak stálo za úvahu tu mediakci trochu změnit. Na straně druhé, léky asi užívá proto, že je to potřeba. Kdyby je neužívala, tak by se možná: a) cítila hodně mizerně b) možná by vaše vztahové problémy byli dost "itálie" Tak je otázka, co je horší. :-) P.s. Ono vždycky záleží na tom jak složité je tu medikaci najít. Když se to povede po složitém laborování, tak se obyčejně moc nemění, pokud to není nezbytné. Může to totiž znamenat měsíce práce, než se najde nová medikace a jestli efekt bude lepší, to je ve hvězdách.