málo serotoninu ???
nevim
můj kámoš si může za noc dát třeba 4 pilule a i ta čtvrtá mu najede, na rozdíl ode mě. mě už třetí v pořadí jenom "naspíduje", ale bez euforie, takže nad 2 většinou nechodím. Čím to je ? mám míň serotoninu než kámoš ? Oba jsme dosud měli asi 50 tablet.

Odpověděl: Jakub Minařík
U dávek, které mnohonásobně překračují běžné účinné dávky se také mění účinek a jeho profil neodhadnutelným způsobem. (to je poznání, které ke mě dorazilo po studiu složitých farmakokinetických a farmakodynamických modelů).Ta úvaha se serotoninem by mohla v zásadě správná (alespoň částečně).
Jiná věc je komentář k vámi užívanému množství. Pokud tablety obsahují doporučenou účinnou dávku (*/-120 mg), tak to fakt dost přeháníte. Hranice toxicity je tuším někde kolem 180-220 mg, a minimální letální (smrtná) dávka kolem 400 mg. Takže s určitou nadsázkou-místo zábavy na party se pokušíte se regulérně otrávit. To můžete jíst rovnou jed na krysy. Bude to levnější a nemusíte si dělat starosti se serotoninem. :-)) Možná trochu prudim, ale přemýšlejte o tom. :-))