je to možné
PES
po pár panáčcích(3) oblíbeného pití na který sem zvyklý,sem se dostal do nekontrolovatelného stavu - útočil sem na vše co se hýbalo,měl sem návaly vzteku a síla byla naplno-házel sem věcni který 2normální lidi neunesou. Teďka mám 3tí den obrovskou žízeň (tak 6litrů vody deně) je možný že mi někdo něco do pití přisypal, nebo mám jít ke cvokařoj?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, možné je, že Vám někdo do pití něco dal. Po pravdě ale nevím, co by mohlo způsobit extrémní sílu, velkou agresi a pak mnoho dní žízeň. Nebral jste předtím třeba nějaké silnější léky? Někdy po kombinacích léků s alkoholem vznikají všemožné reakce...Pokud by se to opakovalo, určitě zajdětě nejprve hned k obvodnímu lékaři ať Vás pošle na toxikologii a pak možná i na nějaké komplexnější vyšetření, protože určitě není dobré to ignorovat. Jestli půjde jen o jednorázovou zkušenost, pravděpodobně bych to přičítala kombinaci všech možných vlivů - nálady, pití, situace - ale také samozřejmě mohlo jít o cizí látku. Pokud byste chtěl mít jistotu, zkuste si koupit testy na přítomnost drog v moči. Jsou prodejné volně v lékárně, stojí okolo 100,-Kč a některé látky by mohly zachytit ještě i teď, po několika dnech.