drsne halucinace
ten co se boji
vcera sem vypil lahev vodky, nekolik panaku rumu a sel jsem na jednu party...zaplatil sem vstup a uz tam to zacalo - nikoho sem nepotkal, no a prisel sem do haly a tam bylo ticho, klid, nikoho sem tam nevidel, prislo mi to divny, tak sem sel domu spat...no a rano mi kamos napsal, proc sem ho ani nepozdravil na ty akci, ze sem prosel kolem a mel nepritomnej vyraz v obliceji.....problem je v tom, ze ta party se konala, byli tam lidi, ale ja to proste nevidel, neslysel, nevnimal:(((( vubec to nechapu, mam z toho neprijemny pocity a jsem z toho docela spatnej, protoze tata trpel nejakou dusevni poruchou a mam strach jestli to neni nabeh nejake nemoci.....okolo 16-17 let jsem nekolik mesicu uzival nitrozilne pervitin a od 16 do 19 jsem kouril travu a to hodne, ted je mi 20let, diky za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Spíše než o duševní poruše bych uvažoval, že jste byl zpitý tak, že se prostě nepamatujete, co se dělo. Pokud takhle pijete častěji (asi ano, protože jinak byste po 3/4 litru kořalky na žádnou party nedošel), mohlo by to být počínající poškození mozku. No, duševní porucha v rodině se také vyloučit nedá, ale podle vašeho popisu jste byl zkrátka ve stavu, kdy mozek nefungoval. Stačí? A kydyby byly ještě nějaké dotazy a nebo se to opakovalo za střízliva, napište. :-)