marihuana
pajjja
Dobrý den.Hulim maximálně 2x týdně.Jen o víkendu ale i třeba 10 špeků za sebou.Žádnej problém vlastně ani nemam.Ale prostě mě ty stavy dost vrtají hlavou.Jak je to najednou možný že člověk vše chápe a vidí jinak.Já si řikam že to neni možný že snad i musí bejt něco mezi nebem a zemí.Už se mi hodně krát stalo když sem se nák tak příznivě zkouřil, že sem si najednou vybavil plno věcí z dětství a to tak kolem třeba 4-5 let.Většinou mě to někdy dost kecá a tak to vyprávim kámošům.Ale třeba mě někdo přeruší a já nevim kde sem zkončil někdy si vzpomenu a někdy ne.Další věc je chut k jídlu a taky čich.Řek bych že zkouřenej mam citlivější čich.Jdu ulicí a cítim nadechy parfemu lidí.Ale citim je eště mnohem delší dobu než jindy.Někdy mam takový hezký stavy že si přeju aby to tak bylo furt.A řikam si proč to tak nemůže bejt bez trávy.Ale největší konečně problém mi dělá hash.Většinou po něm dostanu chuť na alkohol sem schopnej vypít třeba i několik litrů koly s vínem a další věci aniž by mě bylo nák zle.Furt o sobě ale vim a jsem schopen se ovládat.Ale co mě zaráží je že přijdu pozdě domů v noci lehnu si.A druhej den je pomočenej koberec v místnosti.A já vůbec nevim jak k tomu došlo.Prostě nic si z minulýho dne nepamatuju ale jen od jistý chvíle.Ale přitom vim že v tu dobu co dorazim domů se chovam naprosto v pořádku.Druhej den se probouzim uplně mimo jako kdybych ani nevěděl kde sem.Dokonce si i myslim jako ani kdybych nikde nebyl.Prostě mi to příde jako náká náměsíčnost.ve kterej nevim co dělam.Musim zdůraznit že tyhle problémi sem už měl jako malej a byl sem střízliv.Bratr mě jednou v noci viděl a přišlo mu jako kdybych si poplet místnosti a řikal že sem dělal jako kdybych se rukou opíral ale přitom sem se opíral o nic.Měl sem jen nataženou ruku jako že se opíram.Musim říct že tohle se mi stává jen v kombinaci hashe s alkoholem.Taky musim říct že ačkoliv přijdu domů třeba i v půl 4.Sem schopen se probudit kolem 8 hodiny a dost věcí doma pomoct dokonce mi přijde že mě to i baví a mam do toho chuť.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, stavy, které popisujete a které Vám vrtají hlavou jsou jednou z mnoha forem změněných stavů vědomí, které prostě po drogách přicházejí. Marihuana i hašiš jsou řazeny mezi halucinogeny, což samo napovídá, že vedou k halucinacím, tedy často nerealistickým smyslovým představám, a to jak sluchovým, čichovým tak i vizuálním. Součástí může být i to, že si rozvzpomínáte na různé příhody z dětství, které se ale ve skutečnosti nemusely udát vůbec, nebo třeba hodně odlišně. Zkuste se někdy zeptat rodičů, co na Vaše vzpomínky říkají...No a k následkům kombinace hašiše s alkoholem - jestli na joint s hašišem vypijete třeba litr vína, tak se moc nemůžete divit, jak Vám druhý den je. Je úplně jedno, že si pořád připadáte střízlivý až najednou okno - tak to prostě někteří lidé mají při určité kombinaci. Takže jestli se chcete těmhle překvapením vyhnout, asi budete muset trochu víc dávat pozor.