bolest napravý straně
kačka
bolí mě na pravý stramě, jsem unavená, pořád spim. brala jsem braun asi půl roku. muže to bejt z toho. ted tejden neberu. už mě to nasr.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejsem si zcela jistá, zda mám Váš dotaz brát vážně nebo ne. Poslední dobou se nám tady totiž objevuje nápadně mnoho dotazů podobného typu... Omlouvám se Vám, pokud Vás podezřívám neprávem. Nicméně stejně Vám nemohu konkrétně odpovědět, protože nevím, co znamená bolest na pravé straně - na pravé straně hlavy? na pravé straně břicha? na pravé straně hrudníku? Neznám Váš zdravotní stav a ani nepíšete konkrétnější údaje o současném stavu (o intenzitě a délce trvání bolesti). Pokud jste brala braun a teď týden abstinujete, mohou bolesti a únava souviset s abstinenčnímu příznaky. Taky bych se být Vámi nechala vyšetřit na hepatitidu C - při injekční aplikaci braunu (při sdílení stříkaček) mohlo dojít k přenosu tohoto onemocnění. Mohlo by to znamenat i mnoho jiného, ale obávám se, že přes internet se to nedá posoudit. Pokud máte obavy o své zdraví, tak je nejlepší navštívit lékaře osobně. Diagnostikovat přes internet nelze.