z heroinu
Pepa
neni to mym umyslem. chci se toho zbavit. ničí mi to život, ale ten pernik je snad lehčí závislost. kdyby se to tedy vyměnilo a pak bych z toho vyskočil uplně. nechctěl bych to brát obojí. ta výměna by se mi líbila . pro začátek. to myslíte že to nemá cenu zkoušet ? nějak se začít musí ne?

Odpověděl: Bára Orlíková
Ano, nějak se začít musí. O závislosti na pervitinu se ale nedá úplně říct, že je lehčí než na heroinu - má jen jiná specifika. Brát drogy budete dál a nikam se neposunete, ať se jedná o heroin nebo pervitin. Je to jen Vaše alibi a nalhávání si, že se svou závislostí něco děláte. A boj se závislostí nakonec vypadá vždycky stejně, ať už se jedná o heroin nebo pervitin. Takže, pokud chcete nějak začít, tak je nejlepší volba substituční látka - pokud berete heroin, tak to jistě víte. Být na Vašem místě uvažovala bych o Subutexu, popř. o vstupu do metadonového programu. Nevím, jak dlouho, jak intenzivně a v jakých dávkách berete heroin, ani nevím, kolik Vám je, takže nevím, co by pro Vás bylo lepší. Když mi napíšete odkud jste, mohla bych Vám doporučit, kam se v tomto případě obrátit.