C
Tekkno zije
chtel bych se vas zeptat jaka je pravdepodobnost kdyz si po nekom dam ktery ma c ze ho dostanu taky a kde se delaji v mlade boleslavi testy kolik to stoji jestly je to anonymne a zda li je to 100 procentne lecitelne uz tak si 2 mesice nepicham ale kamos po kterym sem si si nekdy dal mi rekl ze ma c diky za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Jaká je pravděpodobnost, že se nakazíte pokud si dáte po někom, kdo má žloutenku typu C hodně záleží na situaci. Pokud to bylo bezprostředně po tom, co si tou buchnou aplikoval ten nakažený, tak je nákaza dost pravděpodobná. Kde dělají testy na žloutenku anonymně v Mladé Boleslavi nevím. Ono o testy které si budete muset zaplatit sám není moc zájem. Protože takové vyšteření je záležitost, která se bude počítat na tisíce. Takže kdyby jste chtěl raději na státní outraty, tak to zkuste třeba v jiném městě. Třeba v Praze. Doporučuju Dr. Řeháka, Nuselská poliklinika. :-) S léčitelností žloutenky typu C to není valné, pokud je chronická. Léčba navíc není moc příjemná. P.s. Pokud máte ale podezření z nákazy, tak byste se určitě měl nechat vyšetřit. Neléčená žloutenka typu C způsobuje spoustu potíží - cirhózu a rakovinu jater, selhání imunity, ...