pani Orlíková
hruška
nepsala jsem jako Hana. ale myalim že dotaz 120204 . Já si to rozmyslim, nejvíc mě štve , že jsem se rozjela.že ta léčba byla zbytečná že na nic nemám. jediiný co mi z toho zbylo je to dítě. ted už zase spim s a je mi to jedno.ted chci brát , je mi dost blbě. nemám moc vyhlídky. dítě nechci, stejně by mi připomínalo blbý chvíle. všechno mě saere.a všichni. a bylo to tak hezký. chvilku.prostě jsem jako debil věřila na lásku, že existuje.a ono hovno. asi jsem se měla ozvat na to číslo jak jste mi psala, to jem byla ještě v poho, ted mi nic už nejde.dneska je mi u prdele i jeho otec .jen reguju na odpověd. asi blbě.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za nedorozumění, neuvedla jste moc údajů, abych mohla identifikovat Váš předchozí dotaz, tak jsem ho omylem zaměnila s jiným, kde se také jednalo o těhotenství a současné užívání drog. Jak jsem Vám už psala v minulé odpovědi, chtělo by to co nejdříve kontaktovat jednak gynekologa (v tuto chvíli už nelze těhotenství přerušit, pokud jste v pátém měsíci) a jednak lékaře, který Vám předepíše substituční látku jako náhradu za heroin, abyste sebe i dítě užíváním pouličního heroinu nevystavila dalším rizikům. A uvažujte o tom, že byste šla do léčby na Karlov, kam můžete v podstatě nastoupit hned po šestinedělí i s dítětem. Protože v tuto chvíli moc jiných možností nemáte. Ledaže byste souhlasila s tím, že Vám dítě po porodu odeberou. Chápu, že je to pro Vás strašně složitá situace, ale myslím, že teď není mnoho času řešit terapeutické věci, ale je nutné rychle a pragmaticky jednat, jinak se dostanete ještě do větších potíží. Situace, kdy došlo k otěhotnění, je nanejvýš závažná - ale důsledky by měl nést také otec dítěte. Pokud je to tak, jak říkáte, bylo by na místě aby o Vašem těhotenství jednak věděl, a jednak aby o tom věděly etické komise příslušných profesních společností. Protože dotyčný by opravdu neměl pracovat v pomáhající profesi, pokud není schopen zvládat kontakt s klientem (či klientkou) do této míry. Ale možná bych tohle nechala až na dobu, kdy budete případně v léčbě a v tuto chvíli bych se zaměřila především na sebe. Kontakty, které jsem Vám psala v předchozím dotazu, využijte. Kdyby byl nějaký problém, napište.