Marihuana
Klea
Přítel kouří trávu, tak čtyři špeky za den. Závislej je stoprocentně, protože i když ho jen tak zkusmo poprosím, aby dneska zrovna nekouřil, tak je schopnej se semnou zhádat, jen aby kouřit mohl. Sám rozhodně nemá zájem přestat, ani mě by to netrápilo, je to jeho věc a jeho život, jenže on za to je schopnej utratit třeba i litr za týden, popujčovat si všide možně i v době, kdy nemá ani korunu. A to už mě štve dost, protože když je pak potřeba koupit důležitý věci, nebo platit dluhy, tak na to nemá a chodí prosit mě. Je možný člověka nějak pomalu a nenápadně hulit odnaučit? Asi je to blbá otázka ale jiný řešení nevidím. Začíná s tím být protivnej, protože celý den nedělá nic jinýho, než že shání trávu. Už jsem mu to mockrát řekla, ale nepomohlo to.

Odpověděl: Jakub Minařík
Před chviličkou jsem psal odpověď na podobný dotaz. Tak mě napadá taková otázka: Napadlo vás už někdy od něj utéct? Třeba by to pomohlo a nebo byste našla prostor a sílu k tomu si najít někoho, kdo nebude mít s drogama problémy. Jinak přítel se musí k tomu, aby přestal hulit, rozhodnout sám. Můžete ho tlačit a pomoci mu najít motivaci ke změně, ale chtít musí on. Jinak s tím moc nenaděláte. Můžete se leda rozčilovat. A to není k ničemu a člověk si navíc připadá jako hlupák. :-(