Emilka
Dobrý den, mám velký problém!Mám přítele, který už 7 let kouří marihuanu.Tvrdí, že by chtěl přestat, ale že je na ní psych. závyslý.Vydrží to vždy tak týden a pak ji kouří tajně abych o tom nevěděla. Neustále se kvůli tomu hádám!Chodí do hospody, kde se kouří, má 99% kamarádů, kteří kouří a nehodlá se toho vzdát. Prosím poraďte mi co mám dělat.Jak já mu mohu pomoci? Děkuji s pozdravem Emilka

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si jist, jak můžete pomoci partnerovi, který o to evidentně příliš nestojí a problémy, které má, nejsou až tak vážné, aby jej k nějaké změně nutili. Spíše bych doporučil se buď s tím, že konopí kouří, smířit a počkat až problém mít bude. A nebo od něj utéci. Koneckonců, pokud se rozhodnete odejít kvůli hulení, tak si ověříte zda je důležitější konopí a nebo vy. Není to moc radostné. Ale držím vám palce ať to nějak zvládnete. P.s. Trpělivost není někdy špatný lék. :-)