experimentuje - testy
ANNA
Děkuji za odpověď na dotaz z 15.4. (experimentuje - -odpovídal dr. Minařík). Myslela jsem, že testy na na drogy se dají běžně koupit v lékárně, ale skutečnost je úplně jiná... Okresní město - nemají, ale mohou objednat, snad jsou prý 3 druhy, ale dohadovali se o tom na celou lékárnu ( no ale aspoň něco tušili). Lékárna v hypermarketu krajského města - nemají nic takového. Lékárna - město asi 8 tis. ob. - nemají, nikdo se po tom neptal celý roky, akorát ten den jsem prý náhodou druhá - tak že se po tom poptají na Drop in co je vhodné a mohou objednat... Tak si při padám jako naivní magor co si usmyslel, že bude mít doma něco extra, co ostatní vůbec nepotřebují a nakonec snad budu radit v lékárnách ,místo aby to bylo obráceně... Jde mi taky o to, že když jsme se se synem domluvili na možnosti kdykoliv testovat, tak chci co nejrychleji ty testy mít, ať chlapec vidí, že s rodiči není žádná sranda a budeme důslední v dohodnutých pravidlech ohledně drog. Prosím o radu - pod jakými obchodními názvy se testy prodávají, kolik cca stojí, kde je mohu koupit a na jaké drogy je který určený. Případně nějaké hlavní zásady při testování.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. Zkusím vám nabídnout 2 kontakty, můžete je využít vy a nebo předat lékárně. S oběma testy máme zkušenost, jsou kvalitní. Obě firmy testy dodávají i na telefonickou objednávku. :-) Kdyby bylo třeba, napište. http://www.jktrading.cz/ katalog produktů - drogová diagnostika Obyčejně využíváme multiparametrový test číslo 008A400 na benzodiazepiny, opiáty, konopné drogy, metafetamin, extázi cena + - 250,- Kč Dade Behring, Koněvova 210, Praha 3 Ing. Roman Zitta GSM: 602 381105 e-mail: roman.zitta@volny.cz jednoparametrové testy, cena kusu tak + - 100,- Kč