Psychiatr
Lála
Co potrebuji k tomu abych zacla chodit k psychiatrovi?Je nutne nejake doporuceni?Uz jsem driv chodila k psych.ktera byla spec.na drogovou problematiku.Ted uz neberu a doktorka si se mnou uz nesjednala dalsi schuzku,jako by tim vse skoncilo.Chtela bych nejakeho noveho psychiatra.Taky jsem brala leky,ktere mi brzy dojdou a mam obavy v jakym budu stavu bez nich(nejsou to benz.takze zadna zavislost,jde mi opravdu o muj psych.stav)Mela jsem hodne deprese a uzkosti..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, psychiatr by po Vás při první návštěvě neměl vyžadovat doporučení, ale možná bude jednodušší nechat si někoho poradit od obvodního lékaře - pokud v něj máte důvěru. Hlavně Vám měla dalšího odborníka doporučit Vaše bývalá psychiatrička, především pokud Vám dala nějakou medikaci. Pokud s ní tedy ještě můžete komunikovat, zkuste se zeptat jí. Pokud by se Vám do toho ale nechtělo - což by bylo pochopitelné, když s Vámi takovým způsobem ukončila kontakt - zkuste toho obvodního lékaře. Tak je možnost vzít Zlaté stránky a pár doktorů v okolí obvolat a zeptat se, jestli by měli volno. Třeba Vám už při prvním kontaktu do telefonu některý bude sympatický...