For MUDr. Minařík.
Dobrý den Pane Minařík. Píšetev souvistlosti s přetrváváním potíží po marihuaně: "Často je v souvislosti s nějakou predisposicí a nebo se špatným průběhem intoxikace, který zanechá následky".... zanechají se jako následky v podvědomí z té intoxikace a poté z podvědomí otravují do vědomí? nebo jak to prosím Vás je? Děkuji Vám, s pozdravem Radek Mám Vás rád pane Minařík ;)

Odpověděl: Jakub Minařík
No, spíše je to tak, že ta intoxikace je tak strašný zážitek, že dojde k nějaké vnitřní změně fungování. V lehčích případech se to jistě děje tak nějak jak uvažujete. V těch těžších se svět postiženému podivně změní, začnou se v něm dít věci jinak než se dějí a změní se způsob, kterým člověk přemýšlí a může to vyústit v psychotickou poruchu. On psychotický zážitek ( a to bad trip může být) může být sám o sobě toxický a vyvolat změnu psychiky. Stačí to takhle? P.s. A díky :-)