žádost
Chci se zeptat, zdali nevíte - existuje mezi lidmi beroucími drogy nějaký takový výraz - "dáti sklo tam kde patří " - přišlo to dceři v SMS a protože poslední dobou máme mezi sebou problémy, docela hodně mě to znervóznilo. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nesetkala jsem se s tímto výrazem ve smyslu, že by měl přímou souvislost s užíváním drog (že by tento výraz znamenal třeba označení pro aplikaci drogy). Jediné, co mě napadá, že pojem "sklo" se občas používá pro označení laboratorních potřeb pro podomáckou výrobu drogy (pervitinu nebo braunu), ale pochybuji, že se o toto může jednat ve Vašem případě. Samozřejmě to může být nějaké domluvené sousloví, které se může týkat čehokoli, co chce dcera utajit nebo to taky nemusí znamenat nic zvláštního a může se to týkat nějaké běžné záležitosti. Nepíšete, jakého typu jsou problémy, které s dcerou máte a zda by nebylo lepší se spíše poradit o možném řešení těchto problémů než o podezřelém výrazu v SMS, která navíc, jak usuzuji z Vašeho dotazu, přišla do mobilu nikoli Vašeho, ale Vaší dcery. Když byste chtěl/a v rozhovoru pokračovat, zkuste napsat o vaší situaci víc. Nevím ani proč máte podezření, že se výraz týká drog (a potažmo proč máte podezření, že Vaše dcera má s drogami něco společného), ani kolik dceři je a další informace. Zatím přeji hodně štěstí a kdyžtak se ozvěte.