Měla bych jeden dotaz.Kámoš zkoušela téměř všechny drogy a pervitin prý mu nepříjde nic extra.Jajé jsou vlastně jeho účinky?!Když se sjede po piku,pak jen čumí a není schopný slova a nebo naopak mele,že mu není rozumět.Prostě je na nic!!! Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Když si přečtete na této stránce kolonku Stimulační drogy / Pervitin, dozvíte se relativně dost informací o účincích pervitinu. To, že Vašeho kamaráda účinek pervitinu neoslovil, se může stát - na každého mají drogy poněkud odlišné účinky a každému "vyhovuje" v tomto ohledu něco jiného. Také ne vždy intoxikace probíhá dle očekávání. Závisí to na mnoha faktorech - je otázkou, nakolik "kvalitní" drogu Váš kamarád užil - nedokážu posoudit, zda to byl vůbec pervitin (i když ta přílišná mluvnost by k účinku pervitinu seděla), nakolik byla droga čistá, jak velkou si vzal dávku, případně zda pervitin kombinoval s nějakou jinou drogou a v jakém byl zrovna psychickém stavu. To všechno a ještě mnoho dalšího má na průběh intoxikace vliv. Jen si tak říkám, proč to Váš kamarád zkouší opakovaně, když tvrdí, že mu to nic neříká... Být na jeho místě, byla bych opatrnější. Jeden z důsledků užívání pervitinu je totiž závislost.