jak 100 ho ven?
Natka
Nekolik let jsem brala pervitin, nez jsem se konecne rozhodla jit se lecit. 4 mesice jsem byla cista a jen co jsem se vratila zpet domu, uz v tom zas litam. A vsechno zas od zacatku... Nechci brat, ale mam strasny chute. Chci si dat a muzu, neni to problem, staci 30min cesty a mam to, penize nepotrebuju... Tolik bych si prala nechtit to. Uz si nevim rady. Jak se z toho dostat kdyz vlastne chci brat? Chci i nechci. Proc je to tak tezky...?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, věřím, že je to těžké, asi se nejdřív budete muset rozhodnout, jestli teda chcete, nebo nechcete. Ono asi dřív nebo později stejně dojdete k tomu druhému a pak to bude nejspíš zase detox, léčba a dokola. Pak je ale hodně důležité doléčování, které jste možná tentokrát podcenila. Nějaký kontakt, který by Vám pomohl udržet se čistá a nespadnout do toho znovu. No ale to je až na konci, takže co teď...Co třeba zajít někam do Káčka nebo jestli máte nějakou kontaktní osobu, kde jste byla před léčbou, a s tím člověkem si ujasnit svoje momentální priority, jak jste vlastně na tom. Někdy prostě pomůže, že to s někým proberete a třeba přijdete snáz a dřív na to, jestli teda chcete nebo nechcete brát...Snad to bude to druhé :)