Prestavam fajcit
Michala
Chcela by som Vas poprosit,aby ste mi poradili,ako sa volaju beznikotinove cigarety... Studujem v Olomouci a raz som v jednom ceskom denniku videla reklamu na tieto cigarety,ale zabudla som ich nazov.V sucastnosti prestavam fajcit.Nie som zavisla na nikotine,skor mam problem s tym,ze nemam nic v ruke...Bola by som Vam velmi vdacna,keby ste mi pomohli.Dakujem.

Odpověděl: Pavel Kubů
Chcete-li cigaretu pouzivat i nadale jako objekt preskokoveho chovani, poslouzi vam skvele jakekoliv drivko, propiska ci jina trubicka priblizne velikosti cigarety. Chcete-li zacit kourit beznikotinove cigarety v ramci odvykani od nikotinu, kupte si radeji nikotinove naplasti a postupne snizujte davku. Zdravotne nejzavaznejsim prvkem koureni cigaret je prave navyk na koureni (jedno ceho). Nikotin je sice take navykova latka, budete-li jej ale pri odvykani uzivat prostrednictvim naplasti, zvykacek ci specialnich inhalatoru (maji take tvar podobny cigarete - vse zakoupite v lekarne) prospejete svemu zdravi rozhodne vice, nez pri koureni beznikotinovych cigaret. Kvalitni info jak prestat kourit najdete na www.dokurte.cz.