brzká detoxikace
Susan21
Potřebovala bych vědět,jestli se mé tělo vyčistí do 10ti dnů od trávy a LSD,které jsem měla před 14ti dny.tráva naposledy před 5ti dny.Pokud se samo nevyčistí,prosím o návod jak bych se mohla "vyčistit".Potřebuji to kvůli pracovnímu místu,kam za 5 dní mám jít na zdravotní prohlídku.Díky za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jde především o to, jestli Vám budou dělat v rámci prohlídky testy na přítomnost drog. Není to obvyklé (z běžných krevních testů se také automaticky nedělají testy na přítomnost drog), určitě ne v ČR, možná v zahraničí nebo v zahraničních firmách. Pokud by Vám dělali testy na přítomnost drog, tak na LSD se testy neprovádí, vzhledem k minimálním množstvím látky, která jsou nutná pro intoxikaci - jsou tak nepatrná, že se v testech téměř nedají zachytit. Takže z toho obavy mít nemusíte, navíc LSD bylo prokázáno max po 3 dnech. S tou trávou je to horší, protože tam hodně záleží na tom, jak intenzivně a jak dlouho jste předtím konopné drogy užívala. Deset by mohlo stačit, pokud se jednalo o jednorázový experiment nebo o opravdu občasné užívání. Pokud jste kouřila každý den po delší dobu, tak po deseti dnech bude THC prokazatelné a nedá se s tím mnoho udělat. Existují pouze různé přípravky na bylinné bázi, které tomu trochu pomohou (v zahraničí se dají koupit, i přes internet, čističe moči - z moči se dělají testy nejčastěji, ale jejich kvalita a efekt není nijak ověřený). V lékárně nebo bylinářství koupíte čaje vhodné pro detoxikaci, pročištění organismu. Nakolik to zkrátí dobu, po kterou se dá THC detekovat, to těžko posoudit. Víc Vám k tomu asi neřeknu. Jen si tak říkám, jestli je moudré si dát LSD a marihuanu před tím, než budete žádat o nové pracovní místo, kde Vám možná budou dělat testy... skoro bych si myslela, že byste si příště měla dávat větší pozor :) když pominu to, že ty drogy jsou schopné způsobit i důsledky závažnější než to, že Vám to najdou v testech, zvlášť to LSD.