pervitin
Apstinujem uz 7 meisacou a stale mam problemi s chutami. Brala som to 2 a pol roka kazdodenne. Som momentalne v zahranici a ked sa vratim na Sr uz vidim ze co prve urobim chcem navstivit mojich starich kamosou s ktorimi som brala pervitin... Chcem vediet ako sa im vodi. Neviem preco tam chcem ist. Nie preto aby som si dala,, ale aj tak si asi nepomozem a znova tych ludi vyhladam aby som im oznamila ze ja som to dokazala... Dokazala prestat brat drogy. Myslite ze je to zly napad a myslite ze sa moze stat ze si dam ked sama si mysli ze nieeee.?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že svoje staré známé chcete navštívit proto, abyste si vzala pervitin. Jen se obáváte si takovou variantu připustit, resp. kdybyste si dovolila si něco takového připustit, tak je navštívit nemůžete. Ale víte, jak to dopadne, protože to je důvod proč se ptáte. Nemusíte relapsovat hned napoprvé, ale nevyhnutelně to k tomu povede. Podvědomí je v tomhle potvora. Takže, pokud chcete dál abstinovat, tak se starým známým vyhněte jako čert kříži, je to velmi, velmi špatný nápad. Budete tam, kde jste byla. Takže: Pokud jste se léčila, doporučil bych po návratu na Slovensko neprodleně kontaktovat terapeuta se kterým jste byla v kontaktu a promluvit si s ním o tom. Pokud jste se neléčila, najděte si nějakou ambulanci, kam můžete docházet a hovořit o tom. A uděleljte to hned ten den co přijedete. Myslím to dost vážně. P.s. Jinak blahopřeju k abstinenci a vydržte. Kdyby k relapsu došlo, hned po něm začněte znova. Držím palce. :-)