zakon
thomas
Mozu ma policajti obvinit, ak im niekolko ludi dosvedcit, ze som im predal drogy, ale nemaju vlastne ziaden hmotny dokaz. S drogami som skoncil asi pred rokom, ale stale ma prenasleduju vycitky svedomia.....

Odpověděl: Bára Orlíková
Bez důkazů, že jste skutečně drogy předal, Vás obvinit nemohou. Takže pokud máte obavy, že by Vás mohl někdo z Vašich bývalých známých udat policii, že jste jim předal drogy, je to tvrzení proti tvrzení. Museli by disponovat nějakými záznamy (například odposlechy hovorů, kde s někým na předání drogy domlouváte). Což se nezdá pravděpodobné, že by policie měla něco takového k dispozici - to je postup, který používají v kauzách, kde se jedná o podezření z prodeje drog ve velkém rozsahu a v podobných velmi závažnách záležitostech. Drobné předání drogy mezi takto závažné činy nepatří, takže myslím, že obavy nejsou na místě. Navíc rok už je poměrně dlouhá doba - pokud by policie nějaké důkazy měla, už by se kolem toho jistě něco dělo. Jestliže teď už drogy neberete, tak byste myslím mohl v klidu spát. Nicméně - nepředpokládám sice, že do drog spadnete znovu, ale kdyby Vás (hypoteticky) policie zachytla při předání drogy, budete mít dost problém - jestliže žijete na Slovensku, jsou tam zákony týkající se drog ještě mnohem přísnější než v Čechách. Takže opatrně.