myska
Dobry den, 2 roky jsem uzivala nitrozilne heroin, nyni 8 mesicu abstinuji v zahranici. chute na drogu nemam, presto se casto citim bez energie, nalady a obcas pocituji stav podobny lehkemu fyzickemu abstaku(casto mam v noci krece) a trpim a mam panickou hruzu z toho, ze opet zacnu brat, prestoze jsem rozhodnuta zit svuj zivot bez drog a nasla jsem si pozitivni cestu ke zmene.presto o sobe nejsem 100%presvedcena a moje pochmurna nalada se pak odrazi na vsechno a vsechny kolem. muzete mi , prosim, poradit, co vic bych mohla delat pro ''normalni zivot'' a netocit se porad v kruhu s drogou, byt jen psychicky? nyni neuzivam zadne psychoaktivni latky vcetne alkoholu. Dekuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste si opatřit nějaké léky s Magnesiem, vitaminem B1 a B6. Nejlépe navštivte lékárnu a kupte si monokompozintí přípravky raději než ty jetamvšechnodohromadyzafantastickoucenu. Resp. něco takového si k tomu můžete dokoupit. Jo taky by asi pomohl vitamin C. Podle toho, co píšete, by mohla tahle léčba tělo celkem povzbudit a pomoc mu dát se do kopy. Každopádně mě napadají otázky: Nechala jste si vyloučit onemocnění jater? Žloutenka může mít obdobné příznaky. Netrpíte depresí? Pak budete asi potřebovat antidepresiva. Pokud jste v zahraničí pojištěná, stálo by za úvahu navštívit lékaře. Nu, kdyby byly nějaké dotazy, napište. :-) P.s. K abstinenci blahopřeju a držím palce.