Zornice
Dobrý den, jmenuju se Filip a je mi 23 let. Chtěl bych se zeptat, zda existují nějaké volně prodejné léky, které by mi pomohly nějak působit na rozšířené zornice? Zrhuba jednou za rok si beru pro inspiraci LSD. Mám vždy minimálně 12 hodin rozšířené zornice i ve chvíli, když již účinek látky pominul apod. Když jsem jednou přišel domů, rodiče si mysleli, že jsem vzal nějakou drogu. Nechtěl bych dělat zbytečné "dusno" doma, když spolu jinak máme celkem harmonický vztahy. Že bych si třeba ten prášek vzal dvě hodiny než se uvidím s lidmi, o kterých vím, že by drogy neuznávají a že bych si tím zbytečně škodil. Děkuji Vám a přeji hezký den. Filip

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že žádně volně prodejné léky, které by tohle uměly, neexistují. A i ty volně neprodejné udělají jen to, že zornice "zablokují" v jiné poloze. Vypadá to stejně nepřirozeně, jako když máte zornice rožšířené. Rodičům to bude divné a budou mít podezření, že berete drogy. A ani bych to na vašem místě moc nezkoušel. Stav po intoxikaci LSD je hodně citlivý a i když už efekt látky není manifestní, stále působí a kombinace s jinou látkou může vyvolat komplikace. :-)