Zahada
Minnie
Zajimalo by me, proc na pervitin vznika snadneji psychicka zavislost nez na Extazi. Podle toho, co jsem slysela, jsem usoudila, ze E je rozhodne prijemnejsi (E jsem mela, P ne a ani nechci). Vsichni z tech, co maji s pervitinem zkusenosti, mi potvrdili, ze dojezdy jsou opravdu neprijemne. A taky P ani nezpusobuje euforii jako E... Tak proc se teda lidi stavaji zavisli snadneji na P nez na E ? Co je na tom tak skvelyho ? Jinak na konec chci upozornit, ze pernik opravdu zkouset nechci !!!!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Nad odpovědí jsem trochu uvažoval. Soudím, že je tomu tak proto, že Ecstasy není jen stimulant ale hlavně empatogen a patří někam na pomezí psychostimulačních látek a psychedelik. Na tuhle skupinu látek vzniká závislost méně často, mimo jiné také proto, že jejich užívání typicky menší frekvenci (je to kvůli tomu co se při tom při intoxikaci ve vás děje). Pervitin patří mezi stimulancia. Má mnohem razantnější efekt a také nástup účinku. A když máte dojezd a dáte si druhý den ráno, ono to přejde. Ale ne na dlouho.To je asi hlavní důvod.
Až začnete experimentovat s P, tak si vzpomeňte na tuhle odpověď a nechte toho. Alke třeba se s tím experimentováním pletu. :-)))