Samec?
Rude Jude Boy
Dobry den, nevim jestli to zrovna patri na tyto skvele stranky, ale chtel bych se zeptat:,, Jak se da od sebe rozpoznat samci a samici rostlina konopi seteho ( doufam ze neodpovite ze vypada jinak :o))? Za jaky cas (zhruba) se u rostlin objevi odlisne znaky? Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Pravdou je, že na tyto stránky nepatří informace sloužící k výrobě drog (pod něž nedovolené pěstování konopí podle § 187 trestního zákona patří). Takže pevně doufám, že se ptáte proto, že Vás to pouze zajímá, protože jinak by bylo na místě, abyste spíše navštívil pro-konopné stránky, které jsou k vyhledání požadovaných informací vhodnější než tato poradna. No, více informací o konopí včetně rozpoznání samčích a samičích rostlin najdete v Encyklopedii rostlinných drog pod kolonkou Konopí / Popis a výskyt na www.biotox.cz. To je myslím vcelku neutrální půda pro zjištění toho, co potřebujete.