Pro pana Minaříka na volnou chvíli
Dobrý den pane Minařík ;) Prosím odpovězte na tento dotaz až budete mít čas, protože nějak moc nehoří. Chtěl jsme se zeptat na to DMAE, dva kamarádi ho totiž užívají, jeden sic už celkem přestal, ale druhý ho bere. Psal jste mi, že by mi mohlo víc ublížit než dát, rád bych věděl, v čem. Protože pokud by to bylo nebezpečné, přátelům bych to řekl a myslím, že by to přestali brát. Děkuji Vám moc. FFPP

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, já si myslím, že to nutně nemusí být nebezpečné, jen si říkám, že ten Piracetam je látka, která málokumu dělá nějaké zvláštní obtíže. A vy jste na něj reagoval (i když v kombinaci s trávou) dosti bouřlivě. Tak bych byl raději opatrný. S piracetamem mám a nejen já celkem dobré zkušenosti je to jedna z mála látek se skutečně spolehlivě prokázaným efektem, minimem nežádoucích účinků, ... Ta kombinace, kterou jsem vám doporučoval mi přijde smysluplná, ordinuji ji celkem často lidem, kteří měli problémy s drogama, obyčehně s dobrým efektem. Tak možná bych zkusil napřed tohle a když to nezabere tak se teprve pouštěl do dalších experimentů.