piko
Nikitka
Můj kluk je závislej na perníku,ale už měsíc nic neměl a trpí absťákama, k tomu má ještě další problémy. Je na tom psychicky špatně a já bych mu chtěla aspoň trochu pomoct nebo ho aspoň podržet, ale vubec si nevím rady:( můžete mi aspoň trochu poradit? Sem na tom taky špatně:(

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud byl Váš přítel závislý na pervitinu, tak se nedá předpokládat, že by trpěl fyzickými abstinenčními příznaky (pervitin nevyvolává somatickou závislost typu jako třeba opiáty). Jeho psychický stav může souviset s intenzivními chutěmi na pervitin, které ho nyní provází (a které jsou po tak krátké době abstinence normální) a nebo to může být projev úplně jiných potíží. Bohužel těžko mohu takto přes internet a z Vašich pár informací posoudit jeho psychický stav, takže Vám bohužel nemohu poradit, co by mu pomohlo a s čím byste mu vy mohla pomoci. Zvlášt, když píšete, že na tom také nejste dobře (a bohužel nevím, s čím to souvisí u Vás), tak bych byla s pomáháním příteli opatrná, abyste se jen nevyčerpala a příteli to nepomohlo. Možná kdybyste napsala o sobě a o něm víc informací, tak bychom mohly spíš něco vymyslet.