Majka
Děkuji MUDr.Minaříkovi za částečné uklidnění.Zkusím zkontaktovat i rodiče kamarádek své dcery, se kterými se známe a já si myslím, že absolutně nic netuší.Ale přesto, dcera /17 let/ je přes týden na internátu a já nevím, jestli jí můžu věřit, že s tím přestane a jestli je to možné nějak zkontrolovat....Nebýt totiž náhodně slyšeného rozhovoru, tak nic netuším.. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte zač. Víte, já mám dojem, že mnohem důležitější než co jiného je, abyste pokud se o tom budete bavit s dcerou, ten problém vnímala vážně, bavila se s ní o tom třeba opakovaně a nenechala to usnout. Myslím, že možná důležitější než zda dcera toho ihned zanechá je, že to je něco, co je pro vás (a i ostaní rodiče) důležité. Protože to může přinést ovoce. Dejte pozor, ať to není jen plané zahřímání a pak klid. Důležitá je spíše kontinuita. :-)