Opiaty
hombre
Picham si 2krat denne Subotex a obcas Heroin a vlastne i pervitin. Trva to asi 1rok a pritom chodim do zamestnani. Jak dlouho se to da jeste vydrzet. |Hlavne nechci jit nekam do lecebny. Je jeste nejaka jina alternativa. Diky Milan

Odpověděl: Jakub Minařík
Vydržet se to dá, dokud to ustojíte. To se nedá odhadnout. Ono se v tom časem naučíte chodit, asi už v té době budete bez práce, ale zvládnete to dělat tak, abyste drog měl dostatek. A to bude fungovat dokud vás nezavřou. Pokud to chcete nějak stabilizovat, tak: - vysaďte pervitin - vysaďte heroin - subutex začněte cucat pravidelně v jedné denní, stále stejné dávce. Pokud chcete přestat, tak až to stabilizujete, tak začněte redukovat dávku subutexu 1x za 14 dní vždy na polovinu. No, když to takhle zvládnete, tak do léčebny nemusíte. Ale doporučoval bych vám začít s tím bez otálení, protože pokud to takhle vedete rok, tak je myslím doba, kdy vám to spadne na hlavu, nedaleko. No, kdyby byly ještě nějaké dotazy tak napište. A kdyby jste se rozhodl k tomu vysazování a chtěl s tím pomoci, tak napište.