MUDr. Jakub Minařík
Jentyta
Díky za odpověď.Já se hned cítim líp,že to můžu někomu říct nebo spíš napsat, budu vám teda psát pravidelně,co je novýho.JInak člověk od kterýho si kupuju bydlí asi tři minuty cesty od nás a mě to tam pokaždý hrozně táhne..Bojim se,jaký to bude,když přestanu..takhle se celej tejden ve škole těšim na víkend a teď tam bude najednou takový zvláštní prázdno... já nevim,čim bych to prázdno vyplnila,čim to mam nahradit?.na piku se děje pořád něco zajímavýho,bez něj to bude nuda. Taky se chci zeptat..jak sem začla smažit,tak i když zrovna nejsem sjetá,vůbec nemam chuť na jídlo a zhubla sem z 56kg na 48(měřim 172cm) a od ledna sem to nedostala (těhotná nejsem ,mam to potvrzený testem:-)) vrátí se to do normálu, ne? rodiče měli občas připomínky jestli náhodou nemam anorexii,ale už je to nějak přešlo. Achjo,mě se do toho nesmažení vůbec nechce,ale vim,že musim:-(

Odpověděl: Jakub Minařík
To prázdno je dočasná záležitost. Jestli máte dost známých, kteří drogy neberou, tak zkuste naplánovat o víkendu něco s nimi, je to celkem dobrá alternativa. Hlavně bezpečná, dokonce mnohem bezpečnější než ležet doma a koukat do stropu. Protože to člověk dlouho nevydrží. Ze začátku budou "nedrogové" aktivity fakt asi trochu nuda, protože dobrat se zábavy bez drog vyžaduje poněkud více úsilí. Zase je pak člověk někdy celkem spokojenější. Jestli máte 172 cm a 48 kg tak jste dosti štíhlé děvče. To je skorem podvýživa. Z toho taky nemenstruujete. Pokud se začnete nějak normálně stravovat, tak se to srovná a bude všechno O.K. No, rozumím tomu, že se vám do toho nesmažení vůbec nechce, ale na druhé straně, pokud přestanete teď, tak vám možná zůstanou i docela příjem né vzpomínky na prohýřené večery. Pokud budete pokračovat, tak to bude postupně všednost, pak otrava a nakonec utrpení, které musíte. Možná s touhle perspektivou se toho nechává líp. :-)