dotaz 1
Jantar
Dobrý den, četl jsem nedávno v novinách spověď herečky paní Holubové, kde se zmiňuje o možnosti, popovídat si o problému alkoholu. V loňském roce jsem chodil do skupiny k panu Jílkovi. do Řeporyj. Je-li možné touto cestou získat nějaké odpovědí na mé dotazy, budu rád. Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji příjemný den. Jantar

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel úplně nevím, o jaké možnosti popovídat si o problému alkoholu jste slyšel v rozhovoru s paní Holubovou a o co byste měl zájem. Docházel jste někam do skupiny a máte zájem docházet jinam? Nebo máte zájem řešit svůj problém prostřednictvím naší poradny? Nebo jiné instituce nabízející internetové poradenství? Kdyžtak znovu napište a svůj dotaz trochu konkretizujte, můžu Vám samozřejmě zaslat jiné kontakty, kam byste se mohl obrátit, než ten, který jste využíval. Ohledně kontaktu přes internet - tato poradna je zaměřena především na problematiku nelegálních drog, problematiku alkoholu řešíme spíše okrajově. Ale každopádně znovu napište a uvidíme, zda a jak bychom Vám mohli s Vaším problémem pomoci. Zatím přeji hezký den.