trip jinak
jogie
je trip jen ve formě rozpouštědla pod jazyk (LSD), nebo i existuje "něco" co se dá zhulit(ze skla, nebo ubalit)...slyšela jsem o tom, je to blbost?

Odpověděl: Bára Orlíková
Jde o to, zda myslíte pouze LSD - o kouření LSD jsem neslyšela, i když možné je asi vše. Pojem trip se užívá jednak pro papírek napuštěný LSD, ale i jako vyjádření stavu po intoxikaci halucinogeny (od toho také pojem "bad trip", kdy je intoxikace výrazně nepříjemná). Nedokážu si jen vzhledem k minimálním množstvím LSD nutným pro intoxikaci představit formu LSD, která by se dala kouřit. Nicméně kouřit se dají kupříkladu usušené lysohlávky (houby s obsahem halucinogenních látek psilocybin a psilocin) a předpokládám i jiné druhy přírodních halucinogenů. Více o přírodních psychotropních látkách najdete na www.biotox.cz. Jen na okraj - halucinogeny jsou poměrně nevyzpytatelné látky, se kterými není radno zacházet lehkomyslně.