trip
ondra
dobry den, byl sem pozvanej na tripa. jeste nikdy sem ho nemel a mam z toho docela velkej strach. uz sem si toho precetl hodne a klady slysim snad jen od kamarada. mel sem okolo 20 tablet, ale to je myslim nerozhodujici. jde o to, jak nejak uplne zminimalizovat psychycka rizika nebo lepe jestli se daji moje reakce nejak predpovedet v zavislosti na moji povaze. jak se pozna clovek, ktery je nejvhodnejsi na provedeni pro prvnim uziti. daval bych to ve 4 pres den v praze s lidma, ktery uz to meli. da se ocekavat nejaka vetsi zmena povahy nebo neco podobnyho? je taky pravda, ze si muzu sam zasahnout do vlastniho ja neco tam zmenit? diky

Odpověděl: Jakub Minařík
No myslím, že jestli si máte dávat LSD v Praze, v 16.00, tak si to dobře rozmyslete. Soudím, že silné halucinogeny nejsou drogy pro zábavu a MDMA se k němu má asi tak, jako vzduchovka k tarasnici. Takže, jestli to chcete přežít ve zdraví, odřekněte.
Na vysvětlenou: U všech halucinogenů záleží na tzv. setu a settingu, tj vašem vnitřní stavu při intoxikaci a zevních podmínkách a lidech se kterými to berete. Pro bezpečnost také platí, že by průběh intoxikace měl monitorovat, případně řídit zkušený průvodce. To co popisujete rozhodně nevypadá jako bezpečný set a setting a takhle mohl užití LSD naplánovat jen úplný magor (pán promine). S takovým člověkem můžete jít bez obav leda na pivo k Pinkasům.
Naopak, to že jste si toho hjodně přečetl a teď se dokonce ptáte vás staví spíše do příznivého světla. Asi bych vám, doporučil zkušenost s LSD odložit (pokud o to opravdu moc stojíte a nechcete si ji odepřít).
Co se týče zasažení do vlastního já tak se určitě změníte a změní se také to jak bude vypadat svět kolem vás. A bude to změna která už vám v nějaké podobě zůstane. Může být jen jemná, ale může být i hodně velká. To v tom případě že zešílíte. :-)