Xanax (2)
Daniell
Dekuji Vam pane doktore za odpoved. Nyni jsem 5 dni na 0,5/den (2x 0,25).. Hodne me vylekalo zde na strankach odvykani na benzodiazepinech s tim status epilëpticus (nevim jestli to pisi spravne) :o) Moje Dr. rika, ze pokud mam pochybnosti at jdu na detoxifikaci ustavni a at si to odlezim na luzku. Rika, ze nemuze tento ohrozujici stav na zivote nemuze ani potvrdit ani vyloucit.. Coz je pro mne dosti demotivujici.. Motivaci tedy mam a to je to, ze pod navykovou latkou uz byt nechci.. Panicke stavy jako buseni srdce, zmatenost, nutkani rychle opustit byt-praci, priblizit se k nemocnici (trochu hypochondr:o) ), "motani hlavy" resp. silne zavrate...mam a nevim zdy je to jako soucast odvykani nebo me paniky, kterou jsem mel jiz drive avsak v mnohem mensim meritku.. Hodne mne to zneprijemnuje zivot v oblasti prace (manaz. pozice ve firme) zodpovednost za podrizene - rozhodovani apod. Malo casu na odpocinek k tomu take neprispiva.. Prace mne naplnuje a takove rady jako zvazit prejit na nejakou jinou mene narocnou praci jsou pro me ted neprijatelne (i co se tyce penez) Pane doktore...opravdu nevim jak dal.. Jsem na dobre ceste, snazim se, ale nevim jak to cele zvladnout.. Ma Dr. mi dava mesic a uz mi odmita Xanax predepisovat..(psychiatricka na zavislosti) Neni problem jit jinam si nechat predepsat Xanax, ale to neni reseni.. Spis asi pristup nebo nevim.. Mozna, ze jen zbytecne "placu" a omlouvam sebe...nevim fakt nevim.. Ten strach..ty stavy..hruza... Dekuji.... Po pravde receno se mi tam nechce (videl jsem ty docela drsne pravidla bez tel.-koureni jen 3x denne - zadne navstevy atd.. Jiste tato opatreni chapu ale.. Radeji bych to zvladl sam. Asi tak 5-6 denne mam pocit, ze si Xanax budu muset zvednout..

Odpověděl: Jakub Minařík
S tím status epileppticus - ony ty stránky a informace na nich jsou určeny spíše pro ty, kteří užívají drogy a méně pro lidi, kteří berou léky na lékařský předpis. Užíváte a užíval jste xanax v rozumných dávkách. Lidi kteří užívají drogy jsou mnohdy na dávkách, které jsou vyšší o řád a ještě v kombinaci s dalšími látkami - je to, jako kdybyste bral xanaxu třeba 50mg denně dlouhodobě. Tedy epileptický záchvat se sice nedá vyloučit, ale u člověka, který je jinak zdráv tak pravdpodobnost epileptického záchvatu po postupném snižování je velmi malá. Nelze jí docela vyloučit, ale je hodně nepravděpodobné. Riziko je vysoké u lidí, kteří užívají velmi vysoké dávky a náhle je vysadí. Co se týše vašich obtíží - myslím, že to je těžké a možná to vysazení není úplně realistické, ale to jsem vám psal. Rozhodně to stojí za to zkusit. Možná zkuste meduňkový čaj, má sedativní účinky, pomůže vám se sklidnit, lépe to zvládnete. vyzkoušejte to. :-) Kdyby něco, napište. :-)