odpoved hypnotika panu Minarikovi
Eva
Velice dekuji za odpoved, zabavim mu vsechny leky. Vcera Dan zkusil nahrazovat, ci hledat neco noveho - tentokrat to bylo opium. Misto v 20,00 prisel v 6,00 rano. Dlouha noc. Je to znamka toho, ze musi na leceni? Nebo je cesta k abstinenci tak "nelehka". Pristi utery jde k psychiatricce. Dosla jsem k zaveru, ze mu to az moc svoji pomoci ulehcuju a ze v teto chvili uz chybi jen jedna jedina kapka a uz o me neuslysi nejmene do sveho navratu z uspesne lecby ci komunity. Mam ho postavit pred takovou volbu? Nerada bych privodila situaci, kterou by misto nastupem do lecby resil davkou. Preji hezky den pres to posmourne pocasi. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, jak se to vyvíjí bych léčbu skoro doporučoval. Mám dojem že váš partner se spíš topí, než v tom plave. Kontakt na nás je v některé z předchozích odpovědí, MS je v út a čt od 10.30 do 12.00.Doporučuji. ohlašovat se nemusí a Kladno je od Prahy co by kamenem dohodil.
P.s. Jestli bude váš tlak řešit léčbou a abstinencí nebo se rozjede záleží jen na něm. Pokud se rozjede, tak bych to skorem hodnotil tak, že vy nejste dostatečná motivace pro abstinenci. Možná jen v danou chvíli. Snad se mu to podaří rychle zastavit. Upozorňuji: Hlavně se nerozjeďte s ním. ve chvíli kdy přistoupíte na to, že si dáte spolu třeba jen jednou, jste v tom taky. :-) a taky hezký den!