dajny
dobrý den :))..doufám, že užíváte ty počáteční jarní dny?? :))..já se snažim :-D..vrátila sem se ke starý partě(to podezřívání a hádky šly stranou:))..naposledy sem měla minulej tejden v pátek..sice na to od tý doby myslim, ale je to celkem v pohodě..když sem byla s nima, tak sme se zabavili a mě se ty moje plašící myšlenky dostaly z hlavy :))..dokonce i to vyšilování jako že na mě všichni civěj, všechno o mě vědí a něco mi udělaj..i to tak nějak povolilo :))..mám teď prostě dobrou náladu..zase se zadařilo..sem zvědavá na jak dlouho :-D..myslim, že tenhle víkedn vydržim dál čistá..pokud se v tý partičce něco nestane :)) přeju Vám krásný Velikonoce..nashle :o))

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podle Vašeho doporučení jsem si užívala sluníčka na horách a tak má moje reakce drobné zpoždění :) - omlouvám se a doufám, že i Vy jste měla příjemné Velikonoce. Děkuju za pozitivní reakce na naši práci, vždycky to potěší. Jsem ráda, že je Vám teď dobře, že máte pozitivní náladu a daří se Vám zvládat jakž takž i braní. Určitě je to na místě. Jestli jste měla stavy, kdy Vás všichni sledovali a chtěli Vám něco udělat, přestává to už být jen víkendová legrace. Taky by se Vám docela dobře mohla rozjet toxická psychóza a každá další dávka drogy, kterou do sebe dostanete může tuhle pravděpodobnost jen zvýšit. Zkuste si dát opravdu delší oddych, ať má i Vaše hlava šanci na odpočinek... Radši si fakt užívejte to sluníčko, to je mnohem zdravější :) Zatím se mějte, Jana Justinová