Můžou mi policisté něco udělat?
Lily
Dobrý den, chci se zeptat když budu na party a přijdou tam policisté a budou si myslet, že mam v sobě nějakou drogu, můžou mi něco udělat?Např. mě někam odvézt?Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zákon nezakazuje užívání drog jako takové, takže je to, zda v sobě nějaké drogy máte, může být policistům lhostejné - záleží ovšem na kontextu situace. Pokud budete působit výtržnosti nebo budete mít drogy u sebe a policisté je u vás najdou nebo je budete prodávat... nebo budete ve stavu, kdy budete někoho ohrožovat nebo sebe ohrožovat na zdraví... tak je to jiná věc. Když budete ve stavu, kdy za sebe nezodpovídáte a hrozíte skokem z okna nebo se něčím předávkujete, nemusí to být policista, který vás někam odveze, ale kdokoli zavolá záchranku - to asi netřeba vysvětlovat. Proč se na to vlastně ptáte?