MDMA
Katy
Dobrý den, chtěla bych se zeptat-musím jít (v rámci nemoci) do nemocnice na podrobnější rozbor krve, najdou tam MDMA, když jsem si vzala před 2 týdny extázi? Slyšela jsem, že ne, museli by hledat přímo tu drogu a chci si to ověřit..děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
V rámci zdravotního vyšetření se obvykle opravdu testy zaměřené na zjištění užití drog nedělají. Navíc, po 14 dnech by měly být testy na MDMA negativní, i kdyby Vám test cílený na přítomnost drog dělali. Takže myslím, že tohoto se obávat nemusíte. Nepíšete sice, s jakým onemocněním máte potíže, ale jen mě tak napadá, že když je člověk nemocný (a zřejmě to není žádné úplně banální onemocnění, když jdete na vyšetření do nemocnice), tak možná není úplně nejlepší nápad brát extázi, která má řadu zdravotních rizik.