Závislost
Tomáš
Dobrý den.Moje přitelkyně byla závislá na heroinu,ted užívá Subutex.Poslední dobou se na ní navalili velké osobní problémy,prakticky jsme přestali být v kontaktu(nebere mi telefon,neodepisuje na sms ale vím že je čte).Má velké pocity uzkosti a nechut žít.Uzavírá se před všemi ne jen přede mnou.Všechny síly jí stojí aby docházela do práce.Mám obavu aby se nezhroutila a nebo ještě něco horšího.Moc rád bych jí pomohl ale vážně nevím jak,nechci to spíš zhoršit.Jestli by jste mi mohli poradit byl bych moc rád.Děkuju moc Tomáš

Odpověděl: Jakub Minařík
No, podle toho co píšete, tak by přítelkyně mohla být depresivní. Nevím jestli jí subutex někdo předepisuje a nebo jej získává na černém trhu. Každopádně, byste mohl přitelkyni pomoci, aby o tom promluvila se svým lékařem, který jí lék píše a nebo navštívila psychiatra. Druhá možnost je, že přítelkyně bere ještě něco jiného něž subutex a tím pádem má i jiné problémy. Taky mě napadá třetí možnost, kterou byste měl brát v úvahu, že je v pořádku, ale nechce s vámi už nic mít. Na tuhle poslední variantu bych doporučoval nezapomínat. Tu a tam se takové věci stávají.