Pí.Orlíková
mazílek
Přeji hezké dopoledne.Už jsem se dlouho neozvala tak jsem se rozhodla napsat.Zrovna se nemám moc dobře co se týče drog.Moc si nerozumíme s mím přítelem.Dali jsme si pauzu a myslím že už to lepší nebude. teprve až teď mi dochází, že ho potřebuju.Doufám že to nebude trvat dlouho a vše se vyřeší.........Zatím vám přeji hezké prožití prvních jarních dnů.

Odpověděl: Bára Orlíková
Milá Hanko, jsem ráda, že se zase ozýváte. I když teď úplně moc nevím, jak jste tedy na tom ohledně těch drog - jestli je to pro vás obtížné, ale abstinujete nebo jestli došlo k relapsu. A s přítelem jste si dali pauzu ve smyslu, že se teď nějakou dobu nevidíte? Nevím také úplně, co znamená, že už to lepší nebude - máte obavy, že se to do původního stavu už nevrátí a přitom jste si uvědomila, že ho potřebujete? Nepíšete ani, co je příčinou toho, že si moc nerozumíte - zda se jedná o problém s drogami nebo o vztahové věci s drogami nesouvisející nebo o něco úplně jiného. A jak by se měla situace vyřešit? Možná, kdybyste napsala víc, třeba bych vám mohla i trochu lépe odpovědět. Zkuste promyslet, jak to vypadá a jak byste si přála, aby to vypadalo a můžeme se od toho zkusit odpíchnout a něco vymyslet. Zatím přeji hodně štěstí.