zařízení zabývajícíc se péčí o drog.závislé
Lucka
Dobrý den, existuje již novější Katalog služeb poskytovaných v protidrog.prevenci než je z r. 2000? Případně kde bych mohla prosím zjistit soc.mapu (POČET) poskytovatelů v ČR těchto sl. co možná nejaktuálnější :-) a to jak státních organizací tak neziskových. Díky Lucka

Odpověděl: Bára Orlíková
Existuje Seznam zařízení poskytujících služby v protidrogové prevenci, léčbě a resocializaci, který vydal Sekretariát Rady vlády pro koordinaci protidrogové politiky v roce 2003. Ještě aktuálnější údaje naleznete na stránkách Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti (patří pod sekretariát RVKPP) na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa první pomoci. Zařízení uvedená v této mapě si údaje aktualizují sama a jsou tam i nově vzniklá nebo v původním seznamu z roku 2003 neuvedená zařízení. Můžete si vyhledat všechna centra v ČR podle kraje, typu zařízení (KC, komunita...).